Reklama

RUTINA s DNK. Zakláněčka

Další prověření břišáků s RUTINOU a trochu vyšší level, dámy…

Reklama

Jednoduché provedení. Skvělé výsledky. Potřebujete pouze váhu svého těla, trochu prostoru a chuť makat. Tenhle cvik zapojí komplexně břišní svalstvo a především Vám ho zpevní. 

Provedení:

  • Klekněte si na kolena. Kolena a kotníky jsou mírně od sebe.
  • Tělo s hlavou tvoří kolmici na holeně a lýtka.
  • Ruce překřižte a položte na hrudník.
  • Zpevněte trup a pomalu ho zaklánějte do nejzazší polohy a z té se vraťte pomalu zpátky. Cvik opakujte.
  • Během cvičení nezapomínejte pravidelně dýchat.

Při správném provedení je trup v rovině a neprohýbá se v bedrech!

Výchozí poloha
Soustřeďte se na pomalé zaklánění
Nejzazší poloha

Začněte tím, že provedete 5 opakování (tzv. záklonů). Poté tělo uvolněte (doba odpočinku je individuální) Doporučený počet sérií: 2-3. Po určité době zvyšte počet opakování a upravte délku odpočinku. Během cvičení se soustřeďte na pravidelné dýchání, opravdu pomalé provedení cviku a co největší možný záklon těla.  

Lucie Hamanová
Reklama