Stejné úsilí, dvojitá odměna
Nový motor Specialized SL 1.1 nepotřebuje nabízet rekordní počet wattů. Dopomoc je 240W v maximu, přesněji 30% v Eco módu, 60% v Trailu a 100% při použití Turbo. Maximální točivý moment je 35Nm. Jeho velká přednost, kromě již zmiňované váhy, je hladký, plynulý chod, při vypnutí podpory nebo překročení limitu v 25km/hod neklade žádný odpor.
Motor Specialized SL 1.1 je o celý kilogram lehčí než motor FAZUA Evation, který je právě pro své váhové a rozměrové parametry oblíbený u silničních e-kol.
Nová, lehčí baterie
Všechny modely Turbo Levo SL používají stejnou lithium-iontovou baterii Specialized s kapacitou 320Wh. A aby vaše vyjížďky nekončily předčasně, Specialized Turbo Levo SL může být vybaven přídavnou baterii Range Extender. Zhruba 1 kg vážící externí baterie přidá dalších 160Wh. Dojezd se liší podle toho, jak jedete, kam jedete a v jakém režimu jedete. Obecně můžete očekávat až 3,5 hodiny nepřetržité jízdy v ECO módu pouze z interní baterie. S externí baterií pak dojezd až 5 hodin.
Bonus = Mission Control
Specialized zároveň vyvinul aplikaci Mission Control, s kterou si můžete přizpůsobit výkon Turba Levo SL, ovládat dojezd, zaznamenávat jízdy, sledovat váš výkon. Nebo použít funkci Smart Control pro automatickou správu baterie, abyste měli výkon vždy, když je potřeba. Pomocí této aplikace si můžete upravit i % dopomoci, které vychází z továrního nastavení.