Na výstavbě se podíleli i psychologové
Kromě stavebních inženýrů se na uspořádání tunelu podíleli i psychologové, proto jsou zde dvě odpočívadla, uvádí Life in Norway. Odpočinkové zóny přispívají k pocitu bezpečí v celém objektu.
Tunel Fyllingsdal se pak napojuje na bergenskou cyklotrasu, což z něj činí kompletní a bezpečný způsob, jak manévrovat městem na kole. Tunel a cyklotrasy jsou financovány státem podporovaným Miljøløftet (Environmental Promise), jehož cílem je usnadnit většímu počtu lidí volbu cyklistiky a chůze před jízdou autem.
Kromě toho, že je bezpečný a zábavný, je také efektivnější pro cyklisty. Udělat stejnou cestu bez tunelu by přidalo asi 5,5 kilometru, navíc s převýšením. Tunel ušetří dojížděním na kole minimálně 20 minut.
Pohyb, umění a efektivní cestování. Zdá se, že v Norsku v tom mají jasno!