Jak už jsem naznačila v úvodu, tentokrát jsme si při testování Raila daly jako hlavní úkol vyzkoušet, kolik zábavy nabídne. Do kopce a ve městě. Ne snad, že bychom se sjezdům vyhýbaly, ale ani jsme nejezdily někde, kde by tenhle enduro stroj mohl předvést svá maxima. Tím, že už je to několikátý vysokozdvihový a tedy i přes 23kg vážící kolos, získaly jsme obě dvě zkušenost, že právě jeho váha je pro ženy limitující. Všechny triky, dropíky, potáhnutí, postavení na zadní kolo, musíte v případě e-biku nejen dobře umět, ale vynaložit mnohem větší úsilí, každý pohyb až přehánět, abyste tu jeho váhu zkrotili.
To nikterak nesnižuje jeho jízdní přednosti, ale moje osobní zkušenost je taková, že na svém klasickém Slešákovi (Slesh 9.8) sjedu stejně, ale jistěji-právě kvůli jeho výrazně nižší váze. Zkrátka platí, že zlepšení svých dovedností díky využití elektrokola, které umožní vícenásobné opakování nějakého sjezdu můžete dosáhnout, ale 100% jistota to není.
S Railem jsme si tentokrát vyjely za zážitky do přilehlých míst naší domovské základny, kde jsme si pohrávaly s vlastnostmi kola i jeho pohonu při výjezdech.