Specialized Turbo Porto – e-cargo bike, který mění tvary

Turbo Porto je nejnovější elektrokolo Specialized a vyznačuje se tím, co výrobce nazývá „long tail“ designem.

Je navržený tak, aby byl všestranný a splňoval měnící se požadavky na užitkové kolo, učinil zadní ložnou plochu snadno konfigurovatelnou s možností dokoupit řadu příslušenství pro přizpůsobení kola konkrétním úkolům.

Specialized použil nastavitelný design rámu, který umožňuje jezdcům výšky od 155 do 195 cm využívat totožnou velikost kola. Geometrie kola byla testována a vylepšena tak, aby fungovala s plně naloženou i prázdnou ložnou plochou

Turbo Porto, postavené na robustním hliníkovém rámu, je poháněno 90Nm motorem, který je spárován s 710Wh baterií, její uváděná kapacita je přibližně pět hodin jízdy na jedno nabití. Pokud jde o nabíjení kola, baterie je vyjímatelná, což usnadňuje nabíjení uvnitř domu nebo kanceláře.

Specialized použil nastavitelný design rámu, který umožňuje jezdcům výšky od 155 do 195 cm využívat totožnou velikost kola. Geometrie kola byla testována a vylepšena tak, aby fungovala s plně naloženou i prázdnou ložnou plochou.

Porto je svižné na každé silnici, s jakýmkoli nákladem. Nízký nástup znamená, že start, zastavování a naskakování na kolo a sesedání, i když je naložené, je hračka, stejně jako vlastní jízda.

Specialized zdůrazňuje, že Porto může být naložené lidmi a vybavením, ale jezdí stejně jako normální kolo (nebo lépe).

 

Funkce Rodina na prvním místě

Mysleli jsme na všechno, takže můžete dělat cokoli. Porto není žádný oholený nákladní vůz. Dodává se včetně předního nosiče a dlouhé zadní částí, připravené pro dětské sedačky, sedačky pro spolujezdce, brašny a bezpočet dalšího příslušenství. Je vyroben s ohledem na vaši rodinu, navržený pro stabilní a svižnou jízdu, když vezete to nejcennější, aniž byste obětovali špetku stylu. Každé nákladní elektrokolo uveze lidi, ale Porto je stvořeno pro přepravu lidí. Když je vzadu vaše rodina, na rozdílu záleží.

Pohon zde použil Specialized verzi 2.2 Cargo s točivým momentem, uzpůsobeným pro účely cargo kola. Převody jsou řešeny v rámci zadního náboje Enviolo CVP Multi-Turn který s motorem spojuje Gates Carbon Drive řemen. Součástí kola je pak také Lezyne EBIKE CLASSIC STVZO E500 přední světlo a Garmin Radar s funkcí zobrazení v rámci na Specialized TCU displeji.

Cenovka pro Specilized Porto je 158 tis.

Autor: Pressnews

Kája Polívková on Facebook
Kája Polívková