Reklama

Specialized Turbo LEVO. New generation

Dnes se světu oficiálně představila jedna z horkých novinek mezi e-biky. Podívejte se na naše krátké video „motorky“ od Specialized, Turbo Levo FSR, kterou jsme natočily na prezentaci Specialized 2019

Reklama

Jsou to tři roky, kdy Specialized poprvé představil ve své kolekci horská elektrokola  s plně integrovanou baterií i pohonem do rámu kola. Turbo Levo bylo nepřehlédnutelné, úspěšné.

Přesto se právě dnes světu představila bedlivě utajovaná novinka pro r. 2019 – Turbo Levo druhé generace.  Daleko od pravdy není ani označení Turbo Levo new generation, protože z původního e biku moc nezůstalo. Nový rám. Nová baterie. Nový motor. Nový software. Vše nadčasové, dokonalé. Než shlédnete krátké promo video, které jsme mohly ještě před vypršením embarga natočit na prezentaci Specialized a které zachytilo nejvyšší model S-Works, krátce představíme koncept nových kol Turbo Levo.

Turbo Levo Men S-Works Carbon 29
Turbo Levo VMN Comp 29

Rám
Elektrické celoodpružené modely Levo FSR jsou od svého počátku postaveny na rámové platformě Stumpjumpera. Stejně, jako tento bike, tak i Turbo Levo 2019 doznal v konstrukci rámu změny, na pohled viditelná je asymetrie, na pravé části je zpevňující vzpěra, zatímco z leva je tlumič kompletně přístupný. Výsledek? Rám je pevnější a lehčí. Další bonus, rám je zkonstruovaný tak, aby do něj šla dát jak 27,5″ tak 29″ kola v různých šířkách pneumatiky, až do 3″.

Baterie
Plně integrovaná baterie do rámu se vysouvá malým otvorem těsně nad motorem. A mění se i kapacita! Z dříve používaných 400 Wh a 504 Wh budou u nových Turbo Levo modelů buď 504 Wh (pro levnější a dámské specifikace), dražší pak dostanou do výbavy nově 700 Wh.  

Ovládání
Ovládání elektromotoru a i informace o stavu baterie bylo u původního Leva na boku rámu. U nové generace zůstává ovládací páčka na řídítkách, ale kontrolní panel s tlačítky je nyní u horní rámové trubce, hned za představcem.  

Specialized Turbo Levo v specifikaci S-Works a 500 Wh baterií se dostal pod magickou hranici 20 kg, konkrétně na 19,8 kg.

Pro dámy jsou v nabídce dva modely, Turbo Levo Comp a Turbo Levo, oba v hliníkovém provedení. Již brzy se můžete těšit na podrobné představení a také postřehy z jízdního testu.

Kája Polívková on Facebook
Kája Polívková
Reklama