Kolo je na poměry své třídy e-biku za jízdy na silnici pocitově lehké a přitom stabilní a ovladatelné. Na silnici určitě nezklamalo a dojíždění kamkoli je přímo radostné. Díky bikovým plášťům a zdvihu vidlice vůbec neřešíte rozbitou cestu, kočičí hlavy, tramvajové koleje a další městské zákeřnosti.
V terénu si Toro nechá líbit také docela dost, ale samozřejmě nečekejte schopnosti karbonového full – trailbiku. Na hladších trailech či lesních cestičkách vás pobaví a pokud se pustíte do náročnějších technických pasáží, tak limitem nebude snad tolik geometrie a již zmiňovaný vzpřímenější posed, ani 110mm zdvih vidlice, ale spíš váha kola a s tím související trakce plášťů.
Motor ve Specialized umí, ostatně si ho sami vyrobili a je to znát. Není to žádný vrčící vzteklý pes, ale lehce vrnící kocourek s příjemným a hlavně plynulým zátahem i při Turbo režimu. Tady se nemusíte bát okamžitého „potrestání“ zadrhnutím, když není vaše šlapání dokonale kulaté.
Navíc se dají jednotlivé módy dopomoci snadno nastavit pomocí mobilní aplikace Motion Control. Příjemný je i dostatečně velký barevný displej umístěný na představci. Chválit funkce jako např.Smart Control, která umožní nastavit délku jízdy (kilometry nebo čas) a pak automaticky upravuje množství dostupné asistence, je asi zbytečné. Kdo se někdy dostal do úzkých s vybitou baterií dál od cíle své cesty, tyhle vymoženosti prostě chce mít.