Reklama

RUTINA s DNK. Stabilita v kleku na míči

Něco hravého na procvičování stability…

Reklama


Tímto cvikem zapojíte vnitřní tělesné jádro. Jde o trénink rovnováhy, který není fyzicky náročný, ale velmi prospěšný.  Stačí cvičit pomalu a zaměřit se na techniku provedení.

Provedení:

  • Klekněte si na podložku. Kolena a kotníky mějte mírně od sebe. Prsty nohou opřete o zem.
  • Dlaně položte na malý medicinbal (na foto medicinbal o báze 3kg) vedle sebe pod úrovní ramen.
  • Hlavu nezaklánějte, nedívejte se před sebe, ale obličejem přímo dolu na medicinbal.
  • Nyní jste ve výchozí poloze.
  • Po nalezení správné polohy pomalu zvedněte obě kolena z podložky tak, že váhu těla rovnoměrně rozložíte do prstů u nohou a dlaní.
  • Chvíli vydržte v cílové poloze s koleny pár centimetrů nad podložkou.
  • Poté se vraťte do výchozí polohy. Cvik opakujte.

 

TIP DNK: Medicinbal můžete nahradit jakoukoli malou nafukovací cvičební pomůckou, která nebude stabilní, čímž docílíte vyšší efektivity cvičení.

Výchozí poloha - kolena na podložce
Cílová poloha - kolena mírně nad zemí


Začněte tím, že provedete 8-10 opakování. Poté tělo uvolněte (doba odpočinku je individuální. Doporučený počet sérií: 3. Po určité době zvyšte počet opakování a upravte délku odpočinku. V případě časového hlediska začněte tím, že budete aktivně cvičit po dobu 20-30 sekund. Poté tělo uvolněte (doba odpočinku je individuální). Doporučený počet sérií 3.

Kája Polívková on Facebook
Kája Polívková
Reklama