Reklama

RUTINA s DNK. Výdrž s tlakem do kolen

RUTINA a další „cvíčo“ z jejího nekončícího seznamu…A dnes s překvapením!

Reklama

Než se pustíme do dnešní Rutiny, mám pro vás jednu novinku. Ty bystré možná již postřehly v předešlém cvičení, že se má postava mění. Je to díky těhotenství, rostoucí bříško se opravdu těžko schovává…

Těhotenství ale neznamená, že je cvičení konec. Ano, i „těhulky“ mohou pokračovat v RUTINĚ. Ovšem s ohledem na zdraví matky a dítěte v upraveném módu. Stejně tak ale věřím, že s námi nepřestanou cvičit i všichni ostatní. Pozornost ze teď přenese ze středu těla a bříška na jiné partie: ruce, záda, nohy a zadeček. Tyhle cviky můžete cvičit bez ohledu na to, zda jste v očekávání, či nikoli. Důležité je cítit se dobře. Již brzy se můžete těšit na netradiční fotky. Bříško se neřízeně dává do pohybu…

Pokud máte po vánoční veselici pocit, že jste se nešetřily v pojídání cukroví a možná nějaký ten kilogram na víc se objevil, vrhněte se na dnešní RUTINU. Tenhle cvik rozpálí Vaše bříško na 100% a k tomu zapojí i zadní stehna. Takže ideální kombinace.

Provedení:

  • Lehněte si zády na podložku.
  • Obě nohy pokrčte, kotníky mírně od sebe. Obě nohy pak zvedněte nad podložku tak, že stehna a lýtka jsou při pohledu z boku v pravém úhlu. Stehna by měla tvořit kolmici k podložce.
  • Zvedněte hlavu a trup tak, že se lopatky nedotýkají podložky.
  • Nyní jste ve výchozí poloze.
  • Obě paže předpažte před sebe, dlaněmi tlačte do kolen a koleny vyvíjejte protitlak.
  • Během cvičení nezapomeňte pravidelně a hluboce dýchat.
Výchozí poloha
Cvičební poloha

Cvik začněte tím, že tělo budete držet ve výše uvedené poloze a vyvíjet tlak dlaněmi na kolena a proti dlaním po dobu 10-15 sekund, poté tělo uvolněte a cvik opakujete (doba aktivního cvičení a odpočinku je individuální). Doporučený počet sérií: 4.
Po určité době zvyšte dobu aktivního cvičení a upravte délku odpočinku. Během cvičení dbejte zejména na správné provedení a pravidelné dýchání.

 

Lucie Hamanová
Reklama